hazelhard hazelhard
47
BLOG

Równi i równiejsi

hazelhard hazelhard Polityka Obserwuj notkę 18

Latam samolotem dwa razy w miesiącu. Za każdym razem jestem molestowany, żebym miał wyłączony telefon komórkowy podczas lotu. Nie wiem, czy to ma sens, ale wszyscy posłusznie wyłączają.

Redaktor Leski napisał tak:

"Wczoraj pękłem, gdy docierać zaczęły do mnie drobne szczegóły niemal fizycznie dowodzące, że to się stało naprawdę. Najpierw Grześ 1990 napisał u mnie na blogu, że gdy rano, w odruchu rozpaczliwej nadziei, dzwonił do Zbigniewa Wassermanna - odpowiedziała tak zwana Janina Magnetofon, ale po rosyjsku. To zaś oznaczało, że telefon Wassermanna zdążył się zalogować do rosyjskiej sieci podczas schodzenia samolotu do lądowania."

Są na świecie równi i równiejsi...

hazelhard
O mnie hazelhard

przeprowadzam wirtualna sanacje polskiej nauki Every day I get up and look through the Forbes list of the richest people in America. If I'm not there, I go to work. (Robert Orben) When you reach for the stars you may not quite get one, but you won't come up with a handful of mud either (Leo Burnett).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka