hazelhard hazelhard
457
BLOG

Kościół a faszyzm

hazelhard hazelhard Kultura Obserwuj notkę 4

Wyszła nowa książka, którą, mam nadzieję, wszyscy Salonowcy przeczytają. Jest to książka Mariusza Agnosiewicza "Kościół a faszyzm". Można o niej przeczytać:

www.racjonalista.pl/kk.php/s,7007

Namawiam do jej przeczytania, bo kiedykolwiek zaczynałem pisać o czarnych kartach Kościoła Katolickiego w historii, byłem za to atakowany przez salonowych Fundamentalistów w dość mało wybredny sposób.

Warto, żeby przeczytali książkę wszyscy, którzy promują równość Polak= katolik. Wszyscy, którzy nie rozumieją, że komuś może przeszkadzać krzyż zawieszony w szkole. Wszyscy, którym nie przeszkadza to, że historia nauczana w naszych szkołach omija skrzętnie wszelkie związki chrześcijaństwa z holocaustem.

Całkiem możliwe, że Mariusz Agnosiewicz pokazuje świat zbyt jednostronnie. Być może, nie mnie to wyrokować. Natomiast ocenzurowywanie tego, co pisze, nie jest metodą na dojście do tego, jak było naprawdę. Dlatego w interesie nas wszystkich jest walka o to, aby w telewizji publicznej były dyskusje typu Agnosiewicz vs. Terlikowski. Albo Koraszewski vs. Pospieszalski. Dopóki takowych nie będzie, dopóty Polska może być uznawana za państwo wyznaniowe

hazelhard
O mnie hazelhard

przeprowadzam wirtualna sanacje polskiej nauki Every day I get up and look through the Forbes list of the richest people in America. If I'm not there, I go to work. (Robert Orben) When you reach for the stars you may not quite get one, but you won't come up with a handful of mud either (Leo Burnett).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura